ساندویچ پانل در جلفا

ساندویچ پانل در جلفا

انواع پیچ برای نصب ساندویچ پانل چیست؟ وجود پیچ ​​برای نصب ساندویچ پانل بسیار مهم است. معمولا برای نصب این سازه ها ابزارهایی از جمله پیچ می باشد. از چسب و لوازم جانبی مخصوص استفاده می کنند.
لازم به ذکر است که استفاده از پیچ برای نصب ساندویچ پانل یک کار کاملا تخصصی است.
اگر این عملیات به درستی انجام نشود احتمالا سازه های شما به درستی و کامل نصب نمی شوند.

انواع پیچ های نصب ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل در جلفا

همانطور که در بالا ذکر شد یکی از عوامل اصلی در نصب ساندویچ پانل استفاده از پیچ برای نصب ساندویچ پانل می باشد.

پیچ واشر گالوانیزه: یکی از انواع پیچ های نصب ساندویچ پانل واشر گالوانیزه می باشد. این نوع پیچ ساختار خاصی دارد که در ابتدا از یک پیچ فلزی تشکیل شده و در کنار آن روکش گالوانیزه قرار دارد.
این نوع پیچ ها از قسمت های مختلف و در اندازه های مختلف ساخته می شوند که عبارتند از:

پیچ سر 2 اینچی
پیچ سر 3 اینچی
پیچ سر 4 اینچی
پیچ سر 5 اینچی
پیچ سر 6 اینچی

 

این پیچ ها بسته به نوع ساختاری که ساندویچ پانل ها بر روی آن نصب می شوند استفاده می شوند. بر این اساس می توانید از سایز دلخواه استفاده کنید.
یکی از پرکاربردترین انواع پیچ برای نصب ساندویچ پانل برای ساخت سوله و سوله پیچ سقفی می باشد.

قسمت اصلی این نوع پیچ ها به شکل شش ضلعی طراحی شده است که برای بستن از آچار شماره 10 استفاده می کنند.این آچارها به صورت استوانه ای طراحی شده و به صورت 4 گوشه، 6، 8، 12 گوش تولید می شوند. در وسط پیچ های ساندویچ پانل از رزوه ها استفاده می شود.
علاوه بر این واشرهایی برای این نوع پیچ طراحی شده است که سازه را آب بندی می کنند. بین قطعه و مهره اصطکاک وجود دارد که حتی در صورت استفاده طولانی مدت باز نمی شود.

فروش ساندویچ پانل در جلفا و پیچ های ساندویچ پانل

در بین انواع پیچ های نصب ساندویچ پانل، پیچ های سر بیشتر از سایر پیچ ها استفاده می شود. این مدل در بین صنعتگران بسیار محبوب است. در بین سایزهای مختلف از سایزهای 3 و 5 نسبت به سایرین استفاده می شود.
انتهای این مدل پیچ ها به صورت مته ای طراحی شده اند، زیرا قابلیت سوراخ کاری پانل و زیرسازی را دارند. با توجه به این ویژگی، برای سوراخ کردن ناحیه مورد نظر به ابزار دیگری نیاز نخواهید داشت.

پیچ شش گوش یا سر لنز

پیچ های شش ضلعی از انواع پیچ های نصب ساندویچ پانل در دسته پیچ هستند که علاوه بر کاربرد در زمینه ساندویچ پانل در صنعت نیز کاربرد فراوانی دارند.
قسمت سریال این پیچ ها به صورت شش ضلعی طراحی شده است. برای بازکردن این نوع پیچ ها از آچارهای L شکل استفاده می شود که با مقطع شش ضلعی و سر توپ مانند طراحی شده اند. این مدل از آچارها که مانند خود پیچ ​​ها به آنها آچار شش گوش می گویند.
جالب اینجاست که این نوع آچار مخصوص پیچ های مورد نظر می باشد.

یکی از مهمترین مزایای پیچ های شش گوش در بین انواع پیچ های نصب ساندویچ پانل این است که در صورت استفاده از تعداد کمی از این پیچ ها برای اتصال ساندویچ پانل تاثیر بسزایی در دوام و استحکام خواهد داشت.
با استفاده از این پیچ ها سوراخ های کمتری در سازه ایجاد می شود که باعث رفع تنش در سازه می شود.

ساندویچ پانل پیچ مخفی

در ادامه بحث انواع پیچ برای نصب ساندویچ پانل قصد داریم به ساندویچ پانل پیچ مخفی بپردازیم. دلیل این نوع نامگذاری این ساندویچ پانل ها این است که هنگام نصب پیچ ها در ساخت این سازه ها پنهان می شوند. ساندویچ پانل های پیچ مخفی در دو نوع سقفی و دیواری تولید می شوند.
تفاوت این نوع پانل با سایر انواع ساندویچ پانل چیست؟ ساندویچ پانل پیچ مخفی از نظر ضخامت، شکل لبه های عرضی و عرض مفید با انواع دیگر متفاوت است.
از این نوع پانل ها برای مواقعی استفاده می شود که بحث زیباسازی ساختمان در میان باشد. هنگام نصب این مدل از ساندویچ پانل ها ابتدا لبه یکی از پانل ها پیچ شده و به داربست سازه بسته می شود، پس از انجام این مرحله دومین پانل همپوشانی روی آن انجام می شود که این عملکرد پیچ ​​ها را می پوشاند. راز.
در این نوع ساندویچ پانل به دلیل طراحی و شکل خاص رولپ، پیچ ها پس از نصب پیچ ها در زیر رولپ پنهان می شوند. این ویژگی ظاهر سازه های ساخته شده از پانل ها را بسیار زیبا می کند.
ساندویچ پانل های پیچ مخفی با ضخامت 5 سانتی متر تولید می شوند و تفاوتی که با مدل های دیگر دارند در عرض و طراحی لبه های ساندویچ پانل می باشد.

خرید ساندویچ پانل در جلفا و پیچ مخفی

ساندویچ پانل های پیچ مخفی معمولاً از گالوانیزه و آلوزینک ساخته می شوند و وجود شیارهای ایجاد شده بر روی این پانل ها باعث دوام و استحکام بیشتر سازه های مورد نظر در برابر زلزله و فشار می شود.
این مدل از ساندویچ پانل ها عایق الکتریسیته و مواد شیمیایی بوده و از مقاومت بالایی نیز برخوردار است